Obchodní podmínky

 

1. Všeobecná ustanovení

Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě www.pnovax-pnovax.webnode.cz
Blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího (odběratele, zákazníka). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou zákazník,(fyzická osoba nepodnikající) řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami, Občanským zákoníkem (č.40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou odběratel, (fyzická nebo právnická osoba podnikající), řídí se vztahy které neupravují obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, Obchodním zákoníkem(č. 513/1991 Sb), vše ve znění novel.
Zákazník odesláním objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vydané dodavatelem. Vztahy zákazníka a dodavatele se řídí těmito Obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno jinak. Dodavatel se zavazuje dodat zákaznikovi objednané zboží za podmínek stanovených těmito obchodními podmínkami a zákazník se zavazuje převzít a zaplatit za ně dodavateli fakturovanou cenu.

Dodavatel
Pavel Novák
IČO: 71957715
DIČ: CZ71957715
Valašské Meziříčí
75701

(dále jen "dodavatel")

Kontaktní údaje
Tel: mobil: +420732976969
Fax:
e-mail: pavel.novax@seznam.cz¨
Na emaily odpovídáme do 24 hodin, nejdéle však do 3 dnů

Číslo účtu pro bezhotovostní platby:


2.Objednávka zboží
Položky uvedené na stránkách www.pnovax-pnovax.webnode.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena po zaslání objednávky.
Před zahájením objednávání zboží není nutné přihlášení ani registrace.
Podmínkou pro platnou elektronickou objednáku je vyplnění všech předepsaných údajů uvedených v registračním a objednávkovém formuláři. Odeslaná objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy, avšak samotná kupní smlouva je uzavřena až po doručení potvrzujícího emailu ze strany dodavatele. Smlouva se uzavírá v českém jazyce, pokud tomu nebrání okolnosti na straně dodavatele a zákazníka, je možné smlouvu uzavřít v jiném pro obě strany srozumitelném jazyce. Předmětem smlouvy jsou pouze položky v kupní smlouvě-objednávce.
Dodavatel je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, atd.) žádat zákazníka další autorizaci (další potvrzení) kupní smlouvy vhodným způsobem, např. písemně nebo telefonicky. Odmítne-li zákazník objednávku-kupní smlovu znovu autorizovat, považuje se tato za neplatnou. Dodavatel si také vyhrazuje právo zrušení objednávky-kupní smlouvy v případě tiskové chyby týkající se ceny nebo popisu výrobku v katalogu zboží.

Zrušení objednávky
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a odběratele, za podmínek, které si vzájemně sjednají.

Zákazník, který nenakupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má právo v souladu s § 53, odst 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlovy do 14 dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu. Zboží je povinen vrátit nepoškozené v původním obalu na své vlastní náklady. Zboží, které bude vráceno na náklady dodavatele nebude přijato.


3.Cena a platba
Ceny uvedené v internetovém obchodě www.pnovax-pnovax.webnode.cz jsou platné v okamžiku objednání bez poštovného nebo dopravného. Uvedené ceny jsou včetně DPH. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen z důvodů tiskových chyb, při změně peněžních kurzů a dalších okolností. K ceně zboží v zaslané objednávce, bude připočtena částka za dopravu na místo určené zákazníkem a náklady spojené se způsobem platby (dobírka), pokud platba není provedena jinak. Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé částky uvedené ve faktuře na účet dodavatele nebo uhrazením této částky v hotovosti dodavateli nebo přepravní firmě. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy slouží zároveň jako daňový doklad a dodací list.

3. Dodací podmínky
Dodací lhůta začíná běžet dnem potvrzení objednávky dodavatelem (v případě úhrady zálohovou fakturou, dnem připsání celé částky na účet dodavatele) za podmínek dodání všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. Zboží bude předáno přepravci do 24 hodin až 3 dnů, podle charakteru objednávky, je-li žboží skladem. V případě objednání zboží, které není skladem, bude termín dodání sjednán dohodou mezi dodavatelam a zákazníkem s ohledem na možnosti dodavatele. Zákazník bude o této možnosti vyrozuměn v nejkratším možném termínu.

Cena za dopravu je stanovena typem zboží a jeho váhou. Dopravu realizujeme - obchodním balíkem - ČESKÉ POŠTY s.p., nebo přepravní společností(dále jen přepravce), která umí objednaný typ zboží přepravit. Dodavatel si vyhrazuje právo určit, popř. změnit způsob přepravy a to s ohledem na objem, hmotnos dodávky a bezpečnost dopravy.

Převzetí Zboží.
Zákazník je povinen zboží řádně převzít od přepravce, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Zákazník je povinen u přepravce zahájit reklamační řízení a kopii zápisu neprodleně zaslat dodavateli, jinak nemůže být na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky žádný nárok. V případě shledání porušení nebo poškození doporučujeme zákazíkovi zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít.
Podpisem dodacího listu přepravci, zákazník stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti a na pozdější reklamaci o porušení obalu zísilky nebude brán zřetel.

Osobní odběr zboží
Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 3 pracovních dnů od potvrzení objednávy dodavatelem. Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.
Sočástí dodávky zboží je vždy daňový doklad a návod k použití výrobku.
Instalace ani montáž zboží neí sočástí kupní smlouvy ani ceny.

4. záruční podmínky a reklamace
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží zákaznikovi, odběrateli.
Dodavatel poskytuje záruku na jakost a úplnost dodávky.
Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému zboží existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje. V případě, že záruční list není nebo zákazníkem je odběratel, pak slouží jako záruční list daňový doklad.
Na veškeré zboží se vstahuje zákonná záruční doba 24 měsíců.
Zjistí-li zákazník při převzetí zboží vady, musí to neprodleně bez zbytečného odkladu sdělit a to písemně dodavateli.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním.
Záruka se nevztahuje na závady vzniklé neodbornou montáží,nesprávnou obsluhou, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou, pškozením účinky přepětí v rozvodné síti, přírodními živly, nebo vyšší mocí. Záruka se také nevztahuje na poškození zařízení nadměrným přetížením, nadměrným mechanickým opotřebením.
Záruka se nevztahuje na zboží s porušenými pečetěmi, informativními nálepkami a štítky, sériovými čísly, atd.
Dodavatel nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé z provozu výrobků, funkčních vlastností a škod z neodboného používání, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamace
Pokud zákazník zjistí na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace.
Pokud chce zákazník reklamovat zboží zakoupené v intrnetovém obchodě www.pnovax-pnovax.webnode.cz, je nutné reklamaci provést vždy písemně. Doporučujeme zaslat email na pavel.novax@seznam.cz, nebo použije sekci - Kontaktujte nás- kde uvede zejména: svou adresu, typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a podrobný popis závady. Obratem nejpozději však do 3 pracovních dnů bude zákazník informován o dalším postupu reklamace, adrese servisního střediska a bude mu zaslána průvodka reklamovaného zboží. Zasláním těchto dokumentů usnadní identifikaci zásilky a rychlejší vyřízení reklamace. Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesilateli.
Je vhodné zasílat zboží v originál obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Zákazník zašle zboží k reklamaci na vlastní náklady, se všemi náležitostmi: kopii nákupního dokladu, průvodku reklamovaného zboží, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje (adresu, telefon, email). Zboží zaslané na náklady dodavatele, nebo na dobírku, nebude přijato a bude vráceno zákaznikovi.
Vyřízení reklamace.
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky nebo emailem o způsobu vyřízení reklamace. V případě oprávněnosti reklamace, dodavatel vyřídí reklamaci v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů.

5. Ochrana osobních údajů
Dodavatel se zavazuje, že nebude poskytovat osobní data získaná od zákazníka třetím osobám a že tato budou sloužit jako důvěrná pouze pro interní potřebu dodavatele, za účelem usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení v sekci Osobní údaje.

6. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmíky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavřené mezi dodavatelem a zákazníkem, vždy v den odeslání elektronické objednávky.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné obchodní podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách.


Platnost obchodních podmínek od 1.11.2009
.